Satışları Arrtırmak için E-postalarınızda Dikkat Etmeniz Gereken 3 Şey

Satış arttırkmak için e-postalarda yapmanız gereken 3 basit adım.

Satışları Arrtırmak için E-postalarınızda Dikkat Etmeniz Gereken 3 Şey

Wonder, digital advertising and technology company.
Wonder inSight Pazarlama 2022-10-07 Published: 2022-10-07 in Pazarlama by Wonder

Share:

1) Responsive tasarım

Gönderdiğiniz mailin kullanıcılarınız tarafından okunduğu temelde iki platform var.
Bazı insanlar mobil deneyim tercih ederken bazı kullanıcılarınız web deneyimi tercih ediyor.
Sizin ise her iki cihaz türünde de optimum görüntüyü elde etmeniz gerekiyor.
Bunun için uzman bir tasarımcı ve yazılımcı ile çalışmalısınız.

2) Dikkat çekici

İnsanların ilgilendikleri bir konuda mail gönderiyorsanız sorun yok, sizi bir şekilde okuyacaklardır ama onlarla çok alakası olmayan ve sadece kendi kampanyanızı duyurmak için bir mail gönderiyorsanız bu mailin hızlıca dikkat çektiğinden emin olmalısınız. İnsanların zamanları değerlidir, ilk bir kaç saniye içinde mesajınızı verip dikkat çekmelisiniz.

3) Unsubscribe seçeneği

Bazen kullanıcılara istemedikleri içerikler gönderebilirsiniz, lütfen insanları rahatsız etmeyin ve onların kolayca e-posta listenizden ayrılmalarını sağlacakları bir bağlantı ekleyin.

Bültenimize abone olun

Dijital pazarlama ile ilgili haberler ve inSight içerikleri için abone olun.