Fiat Teknik Servislerinde Dijital Dönüşüm - Kullanıcı Deneyimi Tasarım Başarısı

Wonder'ın tasarladığı kullanıcı deneyimi ile Fiat teknik servislerinde tablet uygulaması, servis giriş sürelerini 20 dakikadan 4 dakikaya düşürdü. Hız, verimlilik ve modern tasarım bir arada.

08 January 2025
137
3 dk
Fiat Teknik Servislerinde Dijital Dönüşüm - Kullanıcı Deneyimi Tasarım Başarısı

Fiat Teknik Servislerine Sezgisel ve Verimli Çözüm: Wonder İmzası

Fiat teknik servislerinin tablet uygulaması deneyimini kökten değiştiren Wonder, servis personelinin herhangi bir ek eğitime ihtiyaç duymadan, sezgisel olarak kullanabileceği bir kullanıcı arayüzü ve deneyimi tasarladı. Hedefimiz, teknik personelin hızla adapte olabileceği, mevcut sistemden çok daha hızlı ve verimli bir çözüm sunmaktı.

Zorluklar ve Yaklaşımımız: Mevcut uygulamada, teknik servis personelinin bir aracın bilgilerini sisteme girmesi yaklaşık 20 dakika sürüyordu. Bu durum, kağıt formların bile gerisinde kalıyor, süreçleri uzatıyordu. Wonder olarak amacımız, bu süreyi minimuma indirmek ve aynı zamanda Fiat'ın marka kimliğini yansıtan modern ve kullanıcı dostu bir tasarım sunmaktı.

Profesyonellere Özel Erişim

Sadece profesyonellerin erişebileceği bu içeriği görüntülemek için kurumsal e-posta adresinizle kayıt olmanız yeterli.

Kayıt Ol Giriş Yap

Wonder, ticari bir marka olarak, içeriklerini alanında uzman kişiler için hazırlamıştır ve yalnızca ilgili profesyonellerle paylaşmayı amaçlar.

Brand: Fiat Client: Fiat

Yeni ve sihirli bir dijital pazarlama deneyimi.
Gelen ziyaretçileri tanımak ve onlarla anlamlı ilişkiler kurmak için akılalmaz özelliklere sahip gelişmiş teknolojiler.

Hemen bugün WONDER ile proje başlat.